Bevar den skjermingen vi har (trær og gjerde) - viktig for beboernes trivsel
Fra "Oppgradering av Håkons gate nabolagspark"
Gå til prosjektet
Trærne og gjerdet må bevares. (Gjerdet er forøvrig også ganske nytt). Parken ligger nært på bygårdene og selv i 3.etasje gir trærne en helt fantastisk skjerming, spesielt på sommeren. Vi er mange med både stue og soverom som er vendt mot og er tett på parken, og å invitere til mer aktivitet og medfølgende støy er absolutt ikke et ønske. Det har vært flere forsøk fra kommunen gjennom årene på å utbedre bedene og beplantningen der ute, men det har vært stor mangel på oppfølging. Få på plass det, så vil det allerede være en stor utbedring.
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
