Eldrekafe og ungdomshus
Fra "Fremtidig bruk av Teisen gård"
Gå til prosjektet

En eldrekafe på dagtid og ungdomsklubb på kveldstid.
Eldrekafeen er åpen for alle aldre, mens ungdomsklubben er kun for ungdom.
F.eks 1.-4. trinn, 5.-7. trinn og 8.-10. trinn med hver sine dager/aktiviteter. Kanskje med hjelp av godt voksne/pensjonister når det gjelder noen aktiviteter.
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
