En koselig kafé for nabolaget. En fin uteplass for familieliv.
Fra "Fremtidig bruk av Teisen gård"
Gå til prosjektet
En koselig kafé for nabolaget. En fin uteplass for familieliv med både sitteplasser for uteservering. Gjerne bygge ut en platting. Mulighet for å leie til selskap med tanke på at det er et stort hus. Kanskje det kunne vært en plass for ungdommen å henge. Et sosial plass for felleskapet er det viktigste!! Et stort potensial vi i borettslaget vil se blomstre
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
