Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

En trygg, grønn og vakker Urtehage

Fra "Hva skjer med innspillene vi har fått?"

Gå til prosjektet

Nabolaget ønsker seg at Urtehagen skal bli et pent og hyggelig sted. Plassen skal være velholdt og de som bor i området skal ha lyst til å bruke plassen. Beboerne i området skal føle seg trygge i Urtehagen og ha lyst til å tilbringe tid der sammen.

Kommentarer

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.

Del

Skrevet av

Av ukjent forfatter den 22. september 2020

Nåværende status

Foreslått