En trygg, grønn og vakker Urtehage
Fra "Hva skjer med innspillene vi har fått?"
Gå til prosjektet

Nabolaget ønsker seg at Urtehagen skal bli et pent og hyggelig sted. Plassen skal være velholdt og de som bor i området skal ha lyst til å bruke plassen. Beboerne i området skal føle seg trygge i Urtehagen og ha lyst til å tilbringe tid der sammen.
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
