Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Enebakkveien enveiskjøring

Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"

Gå til prosjektet

Jeg syns at å gjøre denne veien enveiskjørt er en fantastisk ide som vil gjøre det tryggere for alle parter, spesielt om vinteren. Det vil også hjelpe på jobbtilfredshet for de som jobber med å kjøre søppelbil slik at de slipper å vegre-stresse seg for at noe kan gå galt

Kommentarer

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.

Del

Skrevet av

Profil av Vanessa P.Av Vanessa P. den 13. oktober 2025

Nåværende status

Foreslått