Enebakkveien enveiskjøring
Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"
Gå til prosjektet
Jeg syns at å gjøre denne veien enveiskjørt er en fantastisk ide som vil gjøre det tryggere for alle parter, spesielt om vinteren. Det vil også hjelpe på jobbtilfredshet for de som jobber med å kjøre søppelbil slik at de slipper å vegre-stresse seg for at noe kan gå galt
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
