Eva Semmeruds plass
Fra "Hva skal plassen foran Stovner bad hete?"
Gå til prosjektet
Eva Semmerud har fra tidlig på 80 tallet vært genuint opptatt av et badeanlegg på Stovner.Hun brukte enhver anledning til dette. Både gjennom sitt arbeid i bydelsutvalget og hun tok kontakt med ansvarlige i bystyret og byrådet for å lykkes med arbeidet Hun skrev leserinnlegg og i møter med folk var badeanlegget et tema.Jeg ønsker å hedre henne for det arbeidet hun har gjort fra 80 tallet og fram til sin død for å få til et badeanlegg i bydelen.
Som flere sier hun ga aldri opp.
Kommentarer(4)
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
De siste kommentarer er lastet inn.
Profil av Sigrun Rye Torbo B.
Skrevet av:Sigrun Rye Torbo B.
for 3 måneder siden
Støtter forslaget!
Profil av Rune F.
Skrevet av:Rune F.
for 4 måneder siden
Enig med Britt A.
Profil av May Britt C.
Skrevet av:May Britt C.
for 4 måneder siden
Eva Semmeruds plass
Profil av May Britt C.
Skrevet av:May Britt C.
for 4 måneder siden
Jeg støtter forslaget om at den skal hete Eva Semmeruds plass. Eva har jobbet gjevnt og trutt i bortimot 50 år. Jeg satt i Bystyret i 2 perioder (2005-2011) og hun passet på at vi løftet opp saken om svømmehall på Stovner der det var mulig. Etter mine begreper så hadde det ikke vært en svømmehall på Stovner hvis ikke Eva hadde vært der og passet på alle muligheter, der vi kunne sette svømmehallen på dagsorden👍💪
Eva Semmeruds plass 🌺
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
