Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Eva Semmeruds plass

Fra "Hva skal plassen foran Stovner bad hete?"

Gå til prosjektet

Eva Semmerud kjempet utrøttelig i årevis for dette badet. I mine øyne er dette en vakker måte å ære henne for innsatsen hun la ned for alle innbyggerne i bydel Stovner.

Kommentarer(1)

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
De siste kommentarer er lastet inn.
Profil av Ingebjørg S.
Skrevet av:Ingebjørg S.
for 4 måneder siden
Uten Eva intet bad. Hele badet burde hete Eva Semmerud spør du meg.

    Del

    Skrevet av

    Profil av Åsmund G.Av Åsmund G. den 24. februar 2026

    Nåværende status

    Foreslått