Eva Semmeruds plass
Fra "Hva skal plassen foran Stovner bad hete?"
Gå til prosjektet
Eva Semmerud kjempet utrøttelig i årevis for dette badet. I mine øyne er dette en vakker måte å ære henne for innsatsen hun la ned for alle innbyggerne i bydel Stovner.
Kommentarer(1)
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
De siste kommentarer er lastet inn.
Profil av Ingebjørg S.
Skrevet av:Ingebjørg S.
for 4 måneder siden
Uten Eva intet bad. Hele badet burde hete Eva Semmerud spør du meg.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
