Flerbrukshus for nærmiljøet
Fra "Fremtidig bruk av Teisen gård"
Gå til prosjektet
Et flerbrukshus med f.eks babysang e.l. på formiddagen, en klubb for barn og ungdom på ettermiddagen og quiz på kvelden. Nærmiljøkafe i helgene. Her kan det være plass for små intime konserter eller kunstutstillinger. Her kan det være yoga i andre etasje og en strikkeklubb eller torsdagsklubb i første etg. Det er uante muligheter for dette huset å fylles med liv og latter igjen for og med oss som bor i området , -det fortjener det vakre huset og det fortjener Teisen.
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
