Gjerdet må fjernes
Fra "Oppgradering av Håkons gate nabolagspark"
Gå til prosjektet
Flott at gjerdet vurderes fjernet. Åpner opp og gir mer lys. Sannsynligvis vil flere gående fra ring 2 ta parken i bruk, samt at det forhåpentligvis vil bli mindre av lysskye aktiviteter i området. Ønskelig med bærekraftige lekeapparat for barn som tidligere nevnt. Ellers virkelig godt initiativ og gode forslag til utbedringer.
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
