Grillplass med benker og langbord
Fra "Oppgradering av Håkons gate nabolagspark"
Gå til prosjektet
Vi i nabolagsinitiativet Njokobok Community foreslår at det etableres grillplasser med benker og langbord, som alle i nabolaget kan bruke for å lage mat og ha det hyggelig sammen.
Vi ønsker at parken blir et naturlig møtested for familier i området, og at det oppleves som åpent og inkluderende for alle.
Vi tror at flere stasjonære grillplasser som blant annet finnes på strender og i parker, i kombinasjon med enkle og funksjonelle sitteplasser vil bidra godt til dette.
Samtidig tror vi - som flere har kommentert - at det kan være lurt å beholde eksisterende gjerde og trær for støyskjerming fra trafikk.

Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
