Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Hekk og blomsterbed foran nærliggende bygninger

Fra "Oppgradering av Håkons gate nabolagspark"

Gå til prosjektet

Hadde vært bra med noe som rammet inn parken og hindret innsyn til nærliggende bygninger. Det ville gjort det mindre sjenerende for naboer, og kanskje fått flere til å bruke parken. I tillegg ville det vært fint å få inn enda mer grønt/blomster.

Kommentarer

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.

Del

Skrevet av

Av ukjent forfatter den 28. juni 2022

Nåværende status

Foreslått