Hekk og blomsterbed foran nærliggende bygninger
Fra "Oppgradering av Håkons gate nabolagspark"
Gå til prosjektet
Hadde vært bra med noe som rammet inn parken og hindret innsyn til nærliggende bygninger. Det ville gjort det mindre sjenerende for naboer, og kanskje fått flere til å bruke parken. I tillegg ville det vært fint å få inn enda mer grønt/blomster.
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
