På grunn av personvernshåndtering, må vi oppsummere kommentarer fra tidligere plattform "Alna involverer" uten å oppgi navn. Dette er en oppsummering av diskusjonen til forslaget med 2 kommentarer:
Det er forslag om å bruke mye av parken som en offentlig hundepark, med en del av området rundt bygningen skjermet for å kunne brukes av alle. Dette vil kreve oppsett av et nytt gjerde. Det er også enighet om at den øverste delen ved huset kan skilles fra hundeparken for å gjøre plass til kafé og sitteplasser, slik at området kan brukes av flere.
Hundepark/kafé
Fra "Fremtidig bruk av Teisen gård"
Gå til prosjektet
Hundepark for alle de fine hundene i området. Vi har allerede masse flotte parkområder og lekeplasser som er fine samlingspunkter for barn og voksne, men dette er det eneste steder hvor hundene kan løpe fritt og leke med hverandre. Et sånn inngjerdet område gir hundene mulighet til å bare være hunder uten å være til bry for andre. (Kanskje bytte ut de slitte lekeapparatene med litt aqility hindre)
Evt kafé inni i huset og noen sitteplasser ute som er avskilt fra der hundene løper 😊
Offisielle oppdateringer
Siste oppdatering: 19. desember 2024
Publisert 19. desember 2024
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
