Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Hundepark og kafé

Fra "Fremtidig bruk av Teisen gård"

Gå til prosjektet

Teisen Gård har stått tom lenge, men uteområdet rundt har vært i bruk hele tiden. Det er nemlig et herlig sted for hunder å leke fritt med hverandre! Dette synes jeg er viktig å opprettholde, for det er en unik arena for å sosialisere og det skaper trygge, sunne og lykkelige hunder. Det gir også mer beskjedne hunder en mulighet til å få ut litt energi og leke uforstyrret utenfor «rushtidene» når området innimellom er tomt/ledig. 


Selve gården hadde passet ypperlig som kafé/bakeri, noe som er savnet i nærområdet. Kanskje kunne også lokalet leies ut til forskjellige arrangementer o.l. Det er et flott hus og uansett hva det blir til så håper jeg alle Teisens beboere vil være velkomne der!

Offisielle oppdateringer

Siste oppdatering: 19. desember 2024

Kommentarer

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.

Del

Skrevet av

Av ukjent forfatter den 22. september 2023

Nåværende status

Foreslått