På grunn av personvernshåndtering, må vi oppsummere kommentarer fra tidligere plattform "Alna involverer" uten å oppgi navn. Dette er en oppsummering av diskusjonen til forslaget med 5 kommentarer:
Det er forslag om å bruke mye av parken som en offentlig hundepark, med en del av området rundt bygningen skjermet for å kunne brukes av alle. Dette vil kreve oppsett av et nytt gjerde. Det er også forslag om uteservering foran eller på siden av huset, med mulighet for å bruke deler av uteområdet på baksiden, spesielt ved utleie til arrangementer i helger. Flere er enige i disse forslagene og ser dem som gode innspill.
Hundepark og kafé
Fra "Fremtidig bruk av Teisen gård"
Gå til prosjektet

Teisen Gård har stått tom lenge, men uteområdet rundt har vært i bruk hele tiden. Det er nemlig et herlig sted for hunder å leke fritt med hverandre! Dette synes jeg er viktig å opprettholde, for det er en unik arena for å sosialisere og det skaper trygge, sunne og lykkelige hunder. Det gir også mer beskjedne hunder en mulighet til å få ut litt energi og leke uforstyrret utenfor «rushtidene» når området innimellom er tomt/ledig.
Selve gården hadde passet ypperlig som kafé/bakeri, noe som er savnet i nærområdet. Kanskje kunne også lokalet leies ut til forskjellige arrangementer o.l. Det er et flott hus og uansett hva det blir til så håper jeg alle Teisens beboere vil være velkomne der!
Offisielle oppdateringer
Siste oppdatering: 19. desember 2024
Publisert 19. desember 2024
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
