Vi takker for ditt innspill.
Til orientering: Skilt 302 ‘Innkjøring forbudt’ kan ikke ha underskilt "unntatt for andre kjøretøy/beboere".
Innkjøring forbudt, unntatt for beboere
Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"
Gå til prosjektet

Jeg støtter forslaget og vil gjerne foreslå at det legges til "Innkjøring forbudt, unntatt for beboere" for å hindre at veien blir brukt som snarvei av kjentfolk eller som anbefalt rute for de som navigerer med Google Maps.
Offisielle oppdateringer
Siste oppdatering: 7. oktober 2025
Publisert 7. oktober 2025
Kommentarer(1)
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
De siste kommentarer er lastet inn.
Skrevet av:Anonym
for 9 måneder siden
Innkjøring forbudt, men med samme retning som i dag hadde vært fint.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
