Innspill fra A C Perchs Thehandel
Fra "Innspill til uttesting i Kirkegata"
Gå til prosjektet
Vi ser også for oss muligheten for å ha aktiviteter i Kirkegata i samhandling med andre aktører som butikker, restauranter, bakerier, gallerier etc. hvor man i samarbeid deltar på Kulturnatt, arrangerer markedsdager eller andre typer aktiviteter hvor alle i gaten deltar.
Som butikk men særlig som tearoom (cafe) ønsker vi oss også en større uteservering med mye grønt rundt som kan bidra til møteplass for alle som bor og ferdes i Kvadraturen.
Kommentarer
Del
Skrevet av
Nåværende status
Sett
