Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Lunsj for en tier

Fra "Hvordan kan vi skape liv på Ellingsrudåsen senter sammen?"

Gå til prosjektet

Å spise sammen er både sosialt og økonomisk. Det kunne vært fint å få til et lunsj-tilbud en gang i uka, der beboere kan komme til senteret og kjøpe påsmurte rundstykker og kaffe/te for en tier. Frivillige vil sikkert hjelpe til med å lage og selge maten:)

Kommentarer

Del

Skrevet av

Av ukjent forfatter den 11. april 2024

Nåværende status

Foreslått