Lunsj for en tier
Fra "Hvordan kan vi skape liv på Ellingsrudåsen senter sammen?"
Gå til prosjektet

Å spise sammen er både sosialt og økonomisk. Det kunne vært fint å få til et lunsj-tilbud en gang i uka, der beboere kan komme til senteret og kjøpe påsmurte rundstykker og kaffe/te for en tier. Frivillige vil sikkert hjelpe til med å lage og selge maten:)
Kommentarer
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
