Lys i kvartalene
Fra "Ulvenbudsjettet"
Gå til prosjektet
Hei
Så flott at vi som bor på Ulven kan komme med innspill!
Jeg og mannen min bor i Karl Staaffsvei 3 og har bodd har i 11 år. Vi trives godt, mendet er et par ting som vi ønsker oss.
Det er veldig dårlig belysning her i kvartalene, kun en lampe over inngangsdøra. Når det begynner å mørkne og kveldene blir mørkere er det det helt mørkt utenfor. Å kaste søpla er en utfordring, og når snøen kommer og det blir glatt, er det umulig å komme seg bort til søppelsorteringen. Fenne må da kastes på dagtid.
Hva med å sette opp slike fine lave lysstolper som de f.eks har på Teisen vest? De er både fine og se på og lyser veldig bra. Her er det satt opp flere slike på gangstiene, noe som også gjør at fellesarealene kan brukes, selv om det blir mørketid.
UTGÅR: Ønske nr 2 er å kunne grave ned søppelsorterene ( også på teisen vest).
Mvh
Unni Rossavik Hoffmann, Karl Staaffsvei 3.
