Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Lys i kvartalene

Fra "Ulvenbudsjettet"

Gå til prosjektet

Hei

Så flott at vi som bor på Ulven kan komme med innspill!

Jeg og mannen min bor i Karl Staaffsvei 3 og har bodd har i 11 år. Vi trives godt, mendet er et par ting som vi ønsker oss.

Det er veldig dårlig belysning her i kvartalene, kun en lampe over inngangsdøra. Når det begynner å mørkne og kveldene blir mørkere er det det helt mørkt utenfor. Å kaste søpla er en utfordring, og når snøen kommer og det blir glatt, er det umulig å komme seg bort til søppelsorteringen. Fenne må da kastes på dagtid.

Hva med å sette opp slike fine lave lysstolper som de f.eks har på Teisen vest? De er både fine og se på og lyser veldig bra. Her er det satt opp flere slike på gangstiene, noe som også gjør at fellesarealene kan brukes, selv om det blir mørketid.

UTGÅR: Ønske nr 2 er å kunne grave ned søppelsorterene ( også på teisen vest).

Mvh

Unni Rossavik Hoffmann, Karl Staaffsvei 3.

Offisielle oppdateringer

Siste oppdatering: 25. august 2020

Kommentarer(1)

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
De siste kommentarer er lastet inn.
Skrevet av:ukjent forfatter
for 6 år siden
Hei Unni, Tusen takk for innspillet! Kjempe fint ide! Men det er viktig at du gå videre med et forslag til budsjett for denne ideen og publisere. •Du kan søke opp til 20.000 kr per ide eller prosjekt •Beskriv hva ideen din går ut på og bruk gjerne bilder •Husk i beskrivelsen å skrive hvor mye midler du trenger til ideen din •Trykk på "start en ide" for å komme i gang Bare sier i fra hvis noe er uklart. Farah Humayun, Bydel Alna

    Del

    Skrevet av

    Av ukjent forfatter den 3. juli 2020

    Nåværende status

    Foreslått