mariannes og frisøren bør fjernes
Fra "Hvordan kan vi skape liv på Ellingsrudåsen senter sammen?"
Gå til prosjektet
Jeg mener at dere enten bør fjerne mariannes helt, eller gjøre det til en innendørs plass. en fordi på sommeren er det mange barn og unge som pleier å være ute ved senteret, og da de ser eldre folk som drikker øl og røyker kan det bli litt skummelt og ukomfortabelt for dem. i tillegg til det er den nesten ingen som benytter frisøren, om dere får fjenret den og lagt inn noe nyere hadde det vært så mye mer bedre :D
Kommentarer(1)
De siste kommentarer er lastet inn.
Skrevet av:Anonym
for 2 år siden
Ingen som bruker frisøren? Er det ironi? Senteret skal vel heller ikke være lekeplass for barna.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
