Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

mariannes og frisøren bør fjernes

Fra "Hvordan kan vi skape liv på Ellingsrudåsen senter sammen?"

Gå til prosjektet

Jeg mener at dere enten bør fjerne mariannes helt, eller gjøre det til en innendørs plass. en fordi på sommeren er det mange barn og unge som pleier å være ute ved senteret, og da de ser eldre folk som drikker øl og røyker kan det bli litt skummelt og ukomfortabelt for dem. i tillegg til det er den nesten ingen som benytter frisøren, om dere får fjenret den og lagt inn noe nyere hadde det vært så mye mer bedre :D

Kommentarer(1)

De siste kommentarer er lastet inn.
Skrevet av:
for 2 år siden
Ingen som bruker frisøren? Er det ironi? Senteret skal vel heller ikke være lekeplass for barna.

    Del

    Skrevet av

    Av ukjent forfatter den 5. april 2024

    Nåværende status

    Foreslått