Møte plass for alle som bor på Teisen, Fjellhus og Ulven.
Fra "Fremtidig bruk av Teisen gård"
Gå til prosjektet

Hei
Ønsker å gi beskjed om at digitalt møte eller notat fra oss som bor i området er diskriminerende.
Da ikke alle på en ukes tid rekker, er informert eller er flink på data? Så denne formen for digitalt tilbake melding blir kun de som kan dette og er informert om dette. Med svært kort frist før møtet.
Dette synes jeg er trist da bygget Teisen gård ligger pent på plassen sin.
Som ønsker å være en møte plass for alle mennesker i alle aldre store som små fra alder 0-99 år.
Møt alle mennesker ikke bare ungdommen hva med de eldste som bor her? De kan også tenke seg møte plasser hvor det er kort vei å gå til.
Synes denne gården med gammelt bygg bør bestå med slik en flott historie og kulturarv for alle våre barn.
Her kan vi bygge opp gode relasjoner med bokkafe’ og hyggelige tilstelninger for å kunne høre noe fra en forfatter som forteller om boken sin.
Bygget kan brukes både på kvelds tid for ungdom og voksne i alle aldre.
Bygg med liv i blir alltid mye mer levende og ser flotte ut.
Trist å se når glass blir knust på bygget et glass da kan det lett skje mer som hærverk.
Når bygget egentlig er i såpass god stand og vi her i området ikke har noen som helst møteplasser. Da blir Teisen området et sted hvor mange må reise fra om det er jobb, idrett og kafee’ fir gidt voksne.
Viktig å bevare bygget og området da området ikke har fått så veldig mye fra området løft de siste årene. Slik vil Teisen gård kunne bli en perle for stedet og en glede for alle som bor her.
Fakta er at dette å bevare, ta vare på og bygge sammen med alle aldre vil gi mye tilhørighet og samhold.
Bevar Teisen gård!
Har vært i kontakt med flere firma i området og de ønsket å bidra for et så flott bygg og arrangement ved bevare Teisen gård.
Mvh
Camilla Kolden Grue
