Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Møteplass i nærmiljø

Fra "Fremtidig bruk av Teisen gård"

Gå til prosjektet

Dette er noe fantastisk, jeg er en pensjonert kokk og bor i det nær Ulven. Jeg fikk vite i om dette prosjektet og ble jeg entusiastisk. Jeg tenker på hvor positivt dette stede kan være for alle menneskene som bor i nærheten. Potensialet dette tilbyr er uendelig. Som kokk kan jeg si at her ville det vært mulighet for i denne strukturen sammen med andre tiltak, en ideell kafé, hvor naboer og ikke naboer kan ha et poeng av rekreasjon i hverdagen. Dette er en mulighet du ikke bør gå glipp av. Når politikere fyller oss med ord og løfter under valgkampen , er det her de må vise sin politiske vilje til å gjennomføre dette nyttige prosjektet, for nabolaget, for barnefamilier, for ungdom, eller rett og slett for vanlig folk. Dette kan være et pilotprosjekt hvor lokale saker kan tas opp og hvem vet kanskje vil det også hjelpe ved neste valg og øke bevisstheten og øke aktiv deltakelse i stemmegivningene.

Vi vil gjøre vårt, vil de kommunale institusjonene gjøre sitt?

Kommentarer

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.

Del

Skrevet av

Av ukjent forfatter den 25. september 2023

Nåværende status

Foreslått