Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Møteplass med servering

Fra "Bli med på utviklingen av den nye Allmenningen på Haugerud"

Gå til prosjektet

Veldig mange forteller at de ønsker seg et sted å ta en kaffe og kanskje litt mat, alene eller sammen med andre.

Folk ser for seg en restaurant, café, spisested, pub og/eller kiosk som er åpen både på dag- og kveldstid.

Kommentarer(2)

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
De siste kommentarer er lastet inn.
Skrevet av:ukjent forfatter
for 6 år siden
Servering, nærmere bestemt en kaffebrenneriet eller et annet sted med kvalitetskaffe, ville være et stor løft for området. Mange her har flyttet fra innenfor ring 3 og trives med det litt mer urbane. Sammen med lekeplass ville et kaffested gi en god grunn til å ta turen til Haugerud sentrum på lørdag og søndag.
  • 1 like
Skrevet av:ukjent forfatter
for 6 år siden
Takk for innspill, @Jan chr Kielland . Vi vet at det er veldig mange som er enig med deg der. Mvh Siri Thurmann-Moe, prosjektleder for Områdeløft Trosterud og Haugerud.

    Del

    Skrevet av

    Av ukjent forfatter den 6. oktober 2020

    Nåværende status

    Foreslått

    Beliggenhet

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri