Møteplasser og uteservering
Fra "Innspill til uttesting i Kirkegata"
Gå til prosjektet

Det er flere som ønsker seg sittegrupper, mer plass til uteservering og lekeapparater. Dersom det er gjennomførbart, kan arealene som brukes til uteservering utvides. Selv om det er ønske om tilrettelegging for lek, tror vi ikke det vil være realistisk å teste dette i denne fasen. Eksempler på hva vi kan teste ut er:
- Flere sitteplasser
- Møteplasser
- Mer uteservering
Kommentarer
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
