Møteplasser
Fra "Bli med på utviklingen av den nye Allmenningen på Haugerud"
Gå til prosjektet

Mange ønsker seg benker og sittegrupper som ikke er knyttet til en bestemt bruk.
At man kan sette seg ned og bare se på livet, at man kan møte noen spontant og sette seg ned for en prat, at man kan henge med venner eller møte folk man ikke har snakket med før.
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
Beliggenhet
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq