Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Nei takk til enveiskjøring.

Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"

Gå til prosjektet

Enveiskjøring vil trolig bidra til større problemer enn fordeler, blant annet mer trafikk.

søppelbilene kjører allerede inn i feil retning og skjønner ikke hva som menes med at de må rygge.

et bedre forslag er gjennomkjøring forbudt for andre enn beboere, enn å gjøre den enveiskjørt

Offisielle oppdateringer

Siste oppdatering: 7. oktober 2025

Kommentarer

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.

Del

Skrevet av

Nåværende status

Foreslått