Vi takker for ditt innspill.
Til orientering: Erfaring viser at slik tiltak med «Gjennomkjøring forbudt» vil bli lite respektert. Derfor anbefaler vi ikke å innføre gjennomkjøring forbudt.
Nei takk til enveiskjøring.
Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"
Gå til prosjektet
Enveiskjøring vil trolig bidra til større problemer enn fordeler, blant annet mer trafikk.
søppelbilene kjører allerede inn i feil retning og skjønner ikke hva som menes med at de må rygge.
et bedre forslag er gjennomkjøring forbudt for andre enn beboere, enn å gjøre den enveiskjørt
Offisielle oppdateringer
Siste oppdatering: 7. oktober 2025
Publisert 7. oktober 2025
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
