Vi takker for ditt innspill.
Retningsendring
Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"
Gå til prosjektet
Det er en god løsning å snu retningen nedover. Bakken er ofte vanskelig å komme opp om vinteren så dette er lurt. Ønsker dog å ha mulighet til å kjøre opp den nederste delen for enklest tilgang til bolig
Offisielle oppdateringer
Siste oppdatering: 7. oktober 2025
Publisert 7. oktober 2025
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
