Ro for naboer
Fra "Oppgradering av Håkons gate nabolagspark"
Gå til prosjektet
Håper ro for naboer blir prioritert og at potensielt støyende aktiviteter/soner slik som bordtennisbord, sjakkbord og bord blir flyttet bort fra sidene der folk har soveromsvinduer eller aller helst tatt helt bort. Ønsker også skjerming i form av hekk/planter etc som er nevnt i et tidligere forslag mot bygårdene som grenser inn mot parken.
lekeapparater for barn slik det er i dag er også viktig.
håper også at støydempende tiltak mot veg beholdes eller forsterkes.0
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
