Semmeruds Plass
Fra "Hva skal plassen foran Stovner bad hete?"
Gå til prosjektet
Eva Semmerud jobbet og stod på i mange år for at Bydel Stovner skulle få et badeanlegg.
Så for å hedre Eva Semmerud så synes jeg at området skal hete Semmeruds Plass.
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
