Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Ulemper vs fordeler

Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"

Gå til prosjektet

Benytter selv denne snarveien oppover, og observerer stadig syklister og fotgjengere på vei nedover. Tenker at om retningen blir snudd for bilene, kan dette skape farlige situasjoner på glatta vinterstid. En såpass bratt bakke kan gi enkelte biler/bilister problemer med oppbremsing og retning på vinterføre. Og som et annet innlegg her, ser også jeg at dette kan bli en snarvei når det er mye trafikk fra Ryen mot byen.

Offisielle oppdateringer

Siste oppdatering: 7. oktober 2025

Kommentarer

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.

Del

Skrevet av

Profil av Rune P.Av Rune P. den 17. september 2025

Nåværende status

Foreslått