Gå til hovedinnhold
Oslo kommune Hjem

Vinter

Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"

Gå til prosjektet

På vinteren er det på grunn av brøyting ofte en stor snøfonn ved innkjøringen til 95b som gjør at biler som (ulovlig) kommer ned bakken ikke klarer å ta svingen inn til høyre. Dette vil i særdeleshet gjelde renovasjonsbilen som da må følge svingen nedover og så rygge tilbake inn i gatestumpen. Å gjøre gaten enveiskjørt vil dermed ikke endre dagens praksis. Vårt forslag er å beholde det slik det er.

Offisielle oppdateringer

Siste oppdatering: 7. oktober 2025

Kommentarer

Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.

Del

Skrevet av

Profil av Per Gunnar E.Av Per Gunnar E. den 17. september 2025

Nåværende status

Foreslått