Vi takker for ditt innspill.
Til orientering:
- Dagens situasjon med toveis kjøring skaper problemer for fremkommeligheten når to biler møtes på strekninger der det er tillatt med toveis trafikk.
- Full enveiskjøring betyr at det kun er en retning det blir mulig å kjøre.
Vinter
Fra "Skal det bli enveiskjøring Enebakkveien?"
Gå til prosjektet
På vinteren er det på grunn av brøyting ofte en stor snøfonn ved innkjøringen til 95b som gjør at biler som (ulovlig) kommer ned bakken ikke klarer å ta svingen inn til høyre. Dette vil i særdeleshet gjelde renovasjonsbilen som da må følge svingen nedover og så rygge tilbake inn i gatestumpen. Å gjøre gaten enveiskjørt vil dermed ikke endre dagens praksis. Vårt forslag er å beholde det slik det er.
Offisielle oppdateringer
Siste oppdatering: 7. oktober 2025
Publisert 7. oktober 2025
Kommentarer
Det er ikke mulig å kommentere fordi dette prosjektet ikke er aktivt for øyeblikket.
Del
Skrevet av
Nåværende status
Foreslått
